
Házhoz kijáró számítógép szerviz Miskolc
Számítógép szerviz Miskolc házhoz
Számítógép szerviz Miskolc házhoz. Nem indul a számítógép, nem indul a laptop?
Ne aggódjon, hívja telefonszámunkat és kérjen helyszíni segítséget!
+3630-965-32-33
- Gyors kiszállás
- Helyszíni javítás
- 20 év szakmai tapasztalat
- Laptop & számítógép javítás

Számítógép szerviz Miskolc házhoz
Szeretné, ha otthonában, irodájában hárítanánk el számítástechnikai problémáit? Lassú? Lefagy? Vírusos? Elromlott? Nem indul? Számítógép javítás miskolcon háznál.

Pc szerviz Miskolc házhoz megyek
Nem működik megfelelően, számítógépe vagy laptopja? Lassú, nem indul vagy talán vírusos? Miért érdemes a számítógép szerelőt házhoz hívni?

Laptop szerviz Miskolc házhoz megyek
Nem szeretné bevinni egy szervizbe, hogy hetekig gép nélkül maradjon?
Hívja 0630/965-3233 telefonszámunkat és kérje szervizesünk helyszíni javítását.

Laptop Szerviz házhoz Miskolc
Laptop nem indul vagy fekete képernyő laptop indításkor, laptop hibaüzenet az indításnál, laptop nem reagál a bekapcsolásra, laptop nem töltődik, laptop elakad az indításnál, laptop boot probléma, laptop BIOS hiba, laptop merevlemez hiba
Pc Szerviz házhoz Miskolc
PC nem indul, fekete képernyő pc indításkor, pc hibaüzenet az indításnál, pc nem reagál a bekapcsolásra, pc nem tölt be, pc elakad az indításnál, pc boot probléma, pc BIOS hiba, pc merevlemez hiba


Számítógép Szerviz Miskolc házhoz
Számítógép nem indul, fekete képernyő Számítógép indításkor, Számítógép hibaüzenet az indításnál, Számítógép nem reagál a bekapcsolásra, Számítógép nem tölt be, Számítógép elakad az indításnál, Számítógép boot probléma, Számítógép BIOS hiba, Számítógép merevlemez hiba
- Számítógép windows telepítés
- Vírusírtás számítógépeken
- Számítógép lassulás megszüntetése
- Számítógép Karbantartás otthon
- Felújítás, fejlesztés
- Hibaüzenetek javítása
A laptopom nem kapcsol be ki tudják deríteni mi lehet a probléma?
Nem indul el a laptopom ilyenkor Mit kellene tennem?
Gyakran ismételt kérdések?
Igen, hívja a +3630-965-32-33 telefonszámunkat és egyeztesen egy időpontot, szerelőnk házhoz megy.
Munkanapokon 08.00-18.00-ig állonk rendelkezésre.
Igen, felmérjük a lassulást kiváltó körülményeket és helyszínen orvosoljuk azt.
Hívja fel szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Hívja fel szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha azt tapasztalja, hogy az eszköz bekapcsolás után az operációs rendszer elindítása helyett automatikusan belép a BIOS konfigurációba, kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a laptop indításakor problémák merülnek fel, vagy a rendszerindítás után fekete képernyő jelenik meg, kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A Windows üdvözlő képernyőjénél megreked anélkül, hogy továbblépne a rendszerbe, kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Az automatikus javítás a Windows egyik olyan funkciója, amely az operációs rendszer és a szoftverek problémáinak megoldását segíti, hogy biztosítsa a készülék stabilitását. Amikor a Windows operációs rendszere hibákkal, problémákkal vagy összeomlásokkal találkozik, az Automatikus javítás funkció megpróbálja automatikusan felismerni, azonosítani és kijavítani ezeket a problémákat, kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha azt tapasztalja, hogy a laptop nem ébred fel alvó vagy hibernált módból, kérjük, csatlakoztasson egy hálózati adaptert, és győződjön meg róla, hogy az akkumulátor töltöttségi jelzője be van kapcsolva (az alábbiakban laptopon mutatjuk be), majd kattintson a bekapcsológombra a számítógép felébresztéséhez. (Ha a számítógép hosszú időre alvó üzemmódba kerül, akkor a számítógép az alvó üzemmódból hibernált üzemmódba helyezi át az energiaellátás állapotát, és csak a bekapcsológombra kattintva tudja újraindítani a rendszert.)
Ha a probléma ezután is fennáll, kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A BitLocker helyreállítási kulcs egy 48 számjegyű numerikus jelszó, amely a titkosított meghajtó feloldásához használható. Ha azt tapasztalja, hogy a számítógép bekapcsolás után a BitLocker helyreállítási képernyőt jeleníti meg, az azt jelenti, hogy a HDD/SDD titkosításra került. (A HDD/SDD le van zárva.) Ha a számítógép hardverkomponenseit kicserélték vagy a BIOS beállításait megváltoztatták, mindezek hatására a rendszer bekapcsolás után BitLocker helyreállítási képernyőt jelenít meg. Ezért a probléma megoldásához helyreállítási kulcsra van szükség. Ha nem tudja megadni a helyreállítási kulcsot a feloldáshoz, egy másik lehetőség az operációs rendszer újratelepítési folyamatának elvégzése. Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A laptop automatikus leállításának/újraindításának számos oka lehet, például hardver (alaplap, lemezmeghajtók, memória stb.) vagy szoftver (alkalmazások, illesztőprogramok, Windows rendszer stb.). Ezen túlmenően, van egy másik gyakori oka annak, hogy a számítógép egy védelmi politikát léptet életbe, hogy leálljon pl. hőkezelési probléma miatt, valamint amikor a CPU hőmérséklete meghaladja a célértéket. Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a légáramlás akadályozva van a szellőzőnyílásokat vagy a ventilátort elzáró por, haj vagy törmelék miatt, az elégtelen hűtés teljesítményproblémákhoz vezethet. Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a laptop hangproblémáit tapasztalja, például a hangszórók/mikrofonok nem működnek, nincs hang, a hang tompa, szaggatott, vagy recsegés/pukkanás stb. hallatszik, vagy hangszóró/mikrofon problémák lépnek fel virtuális megbeszéléseken vagy online tanulásban, például Microsoft Teams, Skype, Google Meet, Google Classroom, Zoom vagy más kommunikációs alkalmazásokban, kérjük, tekintse meg a következő megoldásokat. (A kommunikációs alkalmazások esetében ellenőrizze, hogy a bemeneti/kimeneti eszköz beállításai is megfelelőek-e.) Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Mielőtt megoldanánk az internetproblémát, ellenőriznünk kell, hogy a problémát a számítógép vagy az internetes berendezés (modem/internetkábel/vezeték nélküli megosztó eszköz), illetve az internetszolgáltató okozza-e. Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Vezeték nélküli hálózati (Wi-Fi) problémák a számítógépen, Kérjük hívja szervizünket: +3630-965-32-33 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.